CizgiFilm.in CizgiFilm.in
 
İçerik: çizgi film izle, çizgi film oyunları, çizgi film resimleri ve çizgi film kahramanları

Sünger Bob izle kategorisinde kayıtlı severek izleyeceğiniz bir başka çizgi film izle, Kamp Macerası çizgi filmini seyredin.

» Türkiye'nin online bedava seçme çizgi film sitesine hoşgeldiniz.
20 Aralık 2014, Cumartesi
Flash ve 3D Oyunlar
Çizgi film izle > Sünger Bob izle > Kamp Macerası izle

Kamp Macerası Çizgi Filmi izle

Tam Ekran Kamp Macerası


Kamp Macerası isimli çizgi filmimizi tam ekran izliyorsunuz. Çizgi filmlerimizi tam ekran izleyerek görüş açınızı genişletebilirsiniz.

Uyarı! çizgi filmler tam ekran oldukları zaman bilgisayar ekranızın boyutunda büyüyeceği için video kalite/çözünürlük düşebilir. Bu sizin bilgisayar ekranınızın boyutundan kaynaklanır.

Not: Eğer ekran bilgisayar ekranınızı kaplamıyorsa çerçeve kenarlarından mouse yardımı ile tutarak pencereyi genişletin.

Flash player
İşaretli yere tıklayın, çizgi filmi tam ekran izleyin
Çizgi film oyunları
1212Dakika1818Saniye
690.881690.881690.881690.881690.881690.881690.881Defa izlendi
Çizgi filmi Tam Ekran izleyinÇizgi filmi tavsiye etÇizgi Film İçin Hata BildirÇizgi Film Sayfasını YenileÇizgi Filmi Kaydet
Sünger Bob izle kategorisindeki kayıtlı çizgi filmler
Canlanan Çizimler İşçi Güvenliği Sözleşmesi Bu Salyangozu Gördünüz mü Nöbetçi Öğrenci Ayın Elemanı Kayıp Kimlik Kukla Squidward Korkak Cesurlar Çılgın Dans Partisi
Çizgi filmi sitene ekle (Embed Kodu ve URL):
Favorilere ekle
İpucuÇeşitli ipuçları

- Dikkat!
Çizgi film boyutları büyük olduğu için yüklenmeleri zaman alıyor. Eğer çizgi filmler yüklenirken kesik kesik görüntüleniyorsa videoyu durdurup 1 - 5 dakika sonra Play (Oynat) tuşuna basıp izleyin.
- Çizgi filmleri izleyebilmeniz için Flash Playeriniz olması gerekiyor.
- Çizgi filmleri izlemek için açılan playerden 'Play' butonuna tıklayın. Genelde sol alt köşede bulunur.
- Player küçük geliyorsa çizgi filmi tam ekran izleyebilirsiniz.
 
Sonraki çizgi filmKayıp KimlikÖnceki çizgi filmYengeç Bahçesi
Benzer çizgi film izle
  • Tatlı Bir Farenin Hayat Hikayesi
    Tatlı Bir Farenin Hayat Hikayesi
  • Dağa Tırmanış
    Dağa Tırmanış
  • Texas Macerası
    Texas Macerası
  • Kamp Korkusu
    Kamp Korkusu
Çizgi filmi facebook'ta paylaş
Çizgi Filmi Yorumlayın
- Çizgi film hakkında yazı yazın. Tartışın, paylaşın, eğlenin
Daha fazla "Sünger Bob" filmleri
Sünger Bob izle en iyileri
Sünger Bob Kare Pantolon (2.801.284)
Tarih Öncesi Sünger Bob (2.321.107)
Berbat Tatil (1.909.154)
Hasta Sünger (1.701.926)
Bikini Kasabası Savaşı (1.541.321)
Korkak Cesurlar (1.499.901)
Karanlık Korkusu (1.492.299)
Kuzen Stanley Kare Şort (1.485.393)
Deniz Anası Avcısı (1.360.320)
Sünger Heykelleri (1.296.590)
İpucuİpuçları
- Filmi izleyemiyorsanız, 'Tam Ekran' butonu ile tekrar deneyebilirsiniz.

- Filmler internet explorer 6 sürümde izlenemeyebiliyor. Lütfen farklı bir tarayıcıdan deneyin.

Firefox 3- Browser olarak Firefox 3 tavsiye ediyoruz. Filmleri izlerken ve site gezintisinde sorun yaşıyorsanız lütfen ücretsiz tam sürüm firfox yükleyin.
"Kamp Macerası" Çizgi Film'i Hakkında Açıklama / Bilgi:

Sünger bob ve patrick'in kampa gitme günleri geldiği için squidward çok sevinçlidir. Sünger bob ve patricksiz bir gün geçirmenin mutluluğunu hayal edip kendi kendine sevinir. Tam o sırada dışarıdan ilginç sesler gelir ve dışarı çıkıp bakar ve ne görsün. Sünger bob ve patrick kamplarını evlerinin 3 metre ilerisine kurmuşlar. Yanlarına giden squidward iyice kendini kötü hisseder. Aralarında geçen konuşmalardan sonra squidward sinirlenir ve o da kamp yapmak için malzemelerini getirir kamp kurmaya çalışır. Squidward, sünger bob ve patrick bakalım bu kamp macerası'nı nasıl geçirecekler. Eğlenceli bir kamp olacağa benziyor.
CizgiFilm.in
Çizgi Film Hakkındaki Görüşler ( Yorum Yaz ) Toplam 67 adet yorum yapıldı, 8 tanesi onay bekliyor
  • • Yiğit Efe - 4 Şubat 2013, Pazartesi
  • bu gerçek mi? Donuk
  • • Nidammmmm - 24 Ekim 2012, Çarşamba
  • Ben bu bölüme bayıldı! Çok güzel Utangaç Gülücük
  • • Nilsu Tilbe - 20 Eylül 2012, Perşembe
  • Sünger bob petrik evanahtarı sendemi unutma kanpa gidiyoru petrik kaybolmasın diye yiyip sindirdim gak ama tadı metal gibiydi sünger bob kapı neden açılmıyo petrik unuttun mu anahtarı sindirmiştin tamam tamam sünger bob gerekkalmadı çünkü çoktan senin üstündeki giysiye yaptım beni deli ediyon petrik çok saol sünger bob Gülücük Gülücük
  • • Ekin Su - 30 Haziran 2012, Cumartesi
  • Çok güzeldi Kahkaha Gülücük
  • • Ataberk - 26 Haziran 2012, Salı
  • Çok güzel bi bölümdü ama biraz daha uzatılmş olsaydı güzel olurdu mesala 11 dk demi 20 dk olsaydı veya 25 daha güzel ve zevkli olurdu bnce Havalı Dil Çıkartan
  • • Alperen - 26 Haziran 2012, Salı
  • Gerçektende deniz ayıları ve peri masalları gerçek mi? Donuk
  • • Suna İnci - 2 Nisan 2012, Pazartesi
  • güzel Dil Çıkartan Dil Çıkartan
  • • Ecem Yağmur Yaldız - 15 Mart 2012, Perşembe
  • Ben 21 yıllık öğretmenim. Bir şeyi merak ediyorum. Sünger Bob'un başlangıç müziğindeki yazılar neden İngilizce?
    NOT: Cevap bırakırsanız çok sevinirim.

    Editörün Notu:
    Çizgi filmlerin başlangıcında çıkan jenerikte sadece "Sünger bob kare pantolon" (Sponge Bob SquarePants) ismi çıkıyor. "Sünger bob türkçe" araması yapıldığında bir kısmında Türkçe müzik ile başladığını görebiliriz.
  • • Emre - 2 Şubat 2012, Perşembe
  • editör nasıl su altında alev yanıyor tamin edim çizgifilm diye değilmi ? :P veya havadalar
  • • C.ayberk - 10 Aralık 2011, Cumartesi
  • editör neden süngerbob çizgi filmleri hemen tam bitmeden bitiyor? Donuk

    Editörün Notu:
    Aslında filmler bitiyor fakat bazı filmlerde bitiş jeneriği olmadığı için bitmemiş gibi algılanabiliyor.
  • • Sünger Bobun 1. Hayranı - 29 Ekim 2011, Cumartesi
  • Editörüm şey birtane bölüm vardı. Oda şey süngerbob patrick e br robot vermişti patrick ise sakız veriyordu sakız yapışıyordu patrick geliyordu bakmış eğelnce var gibi bişi... Sonra patrick şişman olmştu sonra tüm bikini kasabası sakız olmuştu onukoyun... ve cevap ayzın

    Editörün Notu:
    Sitede olmayan sünger bob çizgi filmlerini tamamlamaya çalışıyorum.
  • • Furkan - 9 Ekim 2011, Pazar
  • süngerbobun ne güzel sapanı var tıpkı sniper gibi nişan yeri var bide sniper konusunu kapat Kahkaha ve şu denizayılarınında neçok nefret ettiğişey var tıpkı sükitvordun süngerbob ve petriğe siniri gibi Gülücük bide gülme simileyini nie bikere kullanınca tüm hak bitio ya
  • • Süngerbob - 9 Ekim 2011, Pazar
  • kı süngerbobdan hileci yorumculara Kahkaha hileyi bırakın da doğru düzgün kı hey bu işaretler nie olmuyo be ve epostayı umarım okumazsınız Gülücük ve şu editörde çabuk göstersin ve müzik olarak çaldığım şeyi nerden buldım bilmiyom Gülücük
  • • Furkan - 9 Ekim 2011, Pazar
  • kıg çizgifilmleri kıg bu kadar kıg hızlı Kahkaha nası kıg yapıonuz Kahkaha
  • • Doğukan - 27 Eylül 2011, Salı
  • patrick in şarkıyı söylemeye çalışması çok komikti Dil Çıkartan Artist
  • • Fatih - 19 Eylül 2011, Pazartesi
  • bakın arkadaşlar ben gerçek petriğim he bide sqütwordbide sen deniz canavarındanda kaç onuda çok ayak çeker bakın şimdi şapşal görünmüom çünkü seslendirmede olmam lazım Artist
  • • Petrick - 19 Eylül 2011, Pazartesi
  • merhaba çocuklar ben petrik eee ne dicemi unutum Donuk
  • • Spongebob - 9 Eylül 2011, Cuma
  • ben gerçek sünger bob um
  • • Şirin - 9 Eylül 2011, Cuma
  • çok güzel Utangaç
  • • Squidward - 9 Eylül 2011, Cuma
  • Ben o gün onların yanında vardım ve çok dayak yedim Sinirli Sinirli
  • • Zezeynep - 16 Ağustos 2011, Salı
  • anti deniz gergedanı iç çamaşırı Kahkaha
  • • Prence Dark :) - 12 Temmuz 2011, Salı
  • sünger bobun bilgisayar oyununu mu tercih edersiniz wolfteamın bilgisayar oyunumu Dil Çıkartan
  • • Prence Dark - 5 Temmuz 2011, Salı
  • Havalı Sponge Bob SquarePants 2 years in a very charming man a new cartoon does not want Patrick and Sponge Bob plush toy doll türkçe yazısı sünger bob kareşort çok şirin 2 yıldır yeni çizgi filmi gelmiyor patrick ve sünger bobun peluş bebek oyuncağını istiyorum Utangaç
  • • Prence Dark - 2 Temmuz 2011, Cumartesi
  • ne saçma süngerbob kuma daire çiziyo deniz ayısı saldırmıyo gercekte onun aynısını yap saldırır suyun altına girerken nefes alma tünü tak Kahkaha Sinirli
  • • Spongebob Squarepants - 22 Haziran 2011, Çarşamba
  • süngerbob çok tatlı ve film de güzel Gülücük Kahkaha
  • • Eren - 18 Haziran 2011, Cumartesi
  • sonu süperdi Kahkaha
    ama sqıdwarda yazık oldu : (
  • • Sierra - 7 Haziran 2011, Salı
  • sonra ne oldu
  • • Ozan - 26 Mayıs 2011, Perşembe
  • biraz ürkütücüydü Üzgün ve hayranıyım hemde 1. Dil Çıkartan
  • • Sünger - 15 Nisan 2011, Cuma
  • haha süngerbob kamp şarkısı yerine rakırol çaldı Dil Çıkartan Utangaç
  • • Batuhan - 9 Nisan 2011, Cumartesi
  • deniz ayısı die biseyin olduğunu bilmiodum Kahkaha Kahkaha
  • • Şara - 6 Mart 2011, Pazar
  • ya ne için squidword süngerbob dan nefret ediyorlar anlamıyorum Gülücük Şaşkın
  • • Kaya - 7 Şubat 2011, Pazartesi
  • sünger bob'a bayılıyorum. kamp macerası çok çok güzel Gülücük
  • • 5225 - 1 Şubat 2011, Salı
  • sünger bob çok güzel şarkı sölüyor
  • • Burcu - 13 Aralık 2010, Pazartesi
  • ben bunu çok sevdim
  • • Rana - 11 Aralık 2010, Cumartesi
  • Süngerbob'un sesi müthiş ama Patrick için aynı şeyi söyleyemem Gülücük Gülücük
  • • Nevzat - 30 Kasım 2010, Salı
  • bende e m kamp yapmayı denicem
  • • Nevzat - 27 Kasım 2010, Cumartesi
  • cök güzel ve komik
  • • Mehmet - 21 Kasım 2010, Pazar
  • Mehmet ben mehmetim benim ismimi kulaniyon
  • • Mehmet - 9 Ekim 2010, Cumartesi
  • bende 47 senelik oretmenim hala alfabeyi bilmiyom haha Kahkaha Kahkaha
  • • Mehmet - 6 Ekim 2010, Çarşamba
  • Turkce oretmeni dilsiniz sanirim Kahkaha hahaha editorum benim yazilarima bakma cunku bilgisayarim yabanci ingilce ve yunanca
  • • Oğuz - 29 Eylül 2010, Çarşamba
  • Bn 30 snelik öğretmenim harika

    Editörün Notu:
    Türkçe öğretmeni değilsiniz sanırım Gülücük
  • • Seda - 22 Eylül 2010, Çarşamba
  • çok komikti yaa Kahkaha
  • • Sare - 13 Eylül 2010, Pazartesi
  • kardeşim ve ben hep birlikte güldük hangi bölümüne güldük biliomusunuz sukitbob yürüyo ayı saldırıyo sukitbob sürünüyo tekrar ayı saldırıyo çok komıik bide süngerbob daire çiziyo deniz ayısı saldırmı bi daire bi insanı bi ayı dan nasıl korurku lütfen not bırakın Gülücük Gülücük
  • • Hasan Berkay - 5 Eylül 2010, Pazar
  • çok güzül ama ne den sünger bob la petrik ev lerininin 5 metre de kamp yapıyolar Gülücük
  • • Furkan - 25 Ağustos 2010, Çarşamba
  • Çok güzel ben bunu severek izliyorum harika
  • • Miray Ulutürk - 24 Ağustos 2010, Salı
  • sünger bob çok güzel şarkı söylüyor
  • • Elif - 18 Ağustos 2010, Çarşamba
  • arkadaşlar ben bu çizgi filmi seğrediorum dien BEN yassın Gülücük
  • • Şara - 9 Ağustos 2010, Pazartesi
  • güzeldi güzel Gülücük
  • • Asuman - 7 Ağustos 2010, Cumartesi
  • çok beğendiğim söylenemez ama güzel
  • • Vahid - 14 Temmuz 2010, Çarşamba
  • 28 yaşında bir öğretmenim bayıldım ben buna
  • • Bensu - 11 Temmuz 2010, Pazar
  • Süngerbob bir bambaşka Gülücük
  • • Hasan - 10 Temmuz 2010, Cumartesi
  • süngerbob ben senin en büyük hayranlarından biriyim bu bölüm en sevdiğim bölüm Gülücük
  • • @+0m - 5 Temmuz 2010, Pazartesi
  • Kumsal şarkısı gibi Gülücük gitarıda iyi çalıyormuş Kahkaha
  • • Süleyman Bora Kabalar - 30 Haziran 2010, Çarşamba
  • çok güzel olmuş Gülücük çizgifilm.in dünyanın en iyi,en güzel oyun ve çizgifilm sitesi.çizgifilm.in çok yaşa
  • • Sayın.... - 30 Haziran 2010, Çarşamba
  • bence çok eğlenceli çok sevdim keşke sünger bob bir canlı olsaydı ve tanışabile şansım olabilseydi hepsi 1 gibii offfff ayyyyyyyyyyy koca bir gün boyundas yoklar Gülücük
  • • Peyker - 27 Haziran 2010, Pazar
  • çok güzel mükemmel yalnız şu görüntü çok kötü ve takılıp duruyor lütfen düzeltin Sinirli
  • • Asd - 27 Haziran 2010, Pazar
  • güzelmiş Dil Çıkartan
  • • Maraz Ali - 25 Haziran 2010, Cuma
  • süperrrrrrrrrrrrrrr Havalı Havalı
  • • A - 25 Haziran 2010, Cuma
  • çok sevdim çok komik
Sinema Bülteni:
Hugh Jackman'in seslendirdiği Efsane Beşli - Rise of the Guardians (2012) animasyon çizgi filmi Ocak 2013 de sinemalarda yerini alıyor. Sinema filmi çeşitli sinema salonlarında 3d gözlük ile 3 boyutlu olarak izlenebilecek.
Tom ve Jerry çizgi filmi hakkında kısa bilgi: Filmlerde insanlar fazla görülmez, görüldüğü filmlerde ise (örn. The Cat Concerto) ana karakterlerin belirgin durması için gölge şeklinde veya kısmen gösterilir. Genelde de kafa altlarından görüntülenirler. Yüzleri görünmez.
Nerdeyim; Sünger Bob çizgi filmlerinden Kamp Macerası çizgi filmini izliyorsunuz.
 
3d oyunlar flash oyunlar Animasyon izle Unity 3D Oyunlar Çizgi film izle